Tuesday, May 12, 2009

自赞花香

今日临放工前,杰哥(我老细)毋啦啦叫我过去针针。总以为有么差显,原来杰哥推荐我为2009 Quater1 100Club既参赛者。咩系100Club?即系每3个月抽选100个员工为最佳员工咯。然后系年尾在从400人当中选出最最最优秀的100位。至于奖品方面咧,唔方便透露甘多。反正我都唔觉得我会有份中,拿到既话先至讲咯~

参赛者需要做D么?会系大大大老细s面前,做个长达5分钟既"自赞花香"presentation咯...要sell自己有几叻,几醒,几牺牲,几委屈,几辛苦,几做得野甘咯~ 甘就大look咯,要赞人地有几甘闲jek,但系以家要赞既系自己wo,边讲得出口jek~ 虽然我知道我好叻,好醒,好牺牲,好委屈,好辛苦,好做得野...哈哈...

死啦,平时讲英文都口zad zad,不过真的好多谢杰哥既抬举。亦都好多谢我爸爸妈妈,仲有我家姐Sam Sam啦,毋他地,就毋我!所以为左报答他地,今铺一于同他地死过!为左奖品,为左光宗耀祖,为左我,拜四既presentation,我会全力以赴,将自己升到神台甘高~哈哈...